Seminaras – diskusija

Autorius: MD katedra | Paskelbta: 2017-11-23

“Galbūt visai nebūtina konstruoti raketos, kad pasiektumėte mėnulį, gal užtenka gabalėlio šokolado?” – taip prisistato nuo 2015 m. prekybą rinkoje pradėjusios kompanijos „CHOCO Group“ direktorius Vytautas Stankevičius. Šiais metais dvi prekės ženklo Mulate šokoladų kolekcijos Charming bei Aqua pelnė tarptautinį A’Design apdovanojimą. Šiuo apdovanojimu šokoladas buvo pripažintas kaip kokybiškas, unikalus ir originalus produktas. Išskirtiniai ir netradiciniai skoniai slepiasi unikalaus dizaino šokolado pakuotėse.

Seminaro metu gausus studentų būrys išgirdo iš CHOCO GROUP vadovo pasakojimą apie vizijos įgyvendinimo kelią. Grafinių, reklamos ir multimedijos technologijų studentai turėjo galimybę susipažinti ne tik su idomia patirtimi, bet ir su išbaigto, informatyvaus ir šiuolaikiško produkto kūrybos etapais. Pasak įmonės vadovo V.Stankevičiaus, šokolado pakuotė turi ne tik apsaugoti gaminį, išsiskirti iš kitų bei atkreipti pirkėjo dėmesį, bet ir kiekviena vaizdinė ir papildytos realybės detalė turi papasakoti istoriją. Ši veikla idomi, nes kasdien atsiranda vis daugiau vietos, kur gali save realizuoti bei kurti.

Šokolado įmonės vadovai itin palankiai žiūri į naujų, jaunų žmonių pritraukimą. Studentams buvo pasiūlyta dalyvauti įvairiuose įmonės projektuose.

Antroje seminaro dalyje UAB ANTALIS produktų konsultantė D.Mažvilaitė-Varnienė papasakojo, kaip kūrybinius sprendimus įgyvendinti popieriaus ir išmaniųjų technologijų pagalba. Studentai susipažino su naujomis popieriaus technologinėmis galimybėmis, kaip popierių galima susieti su išmaniosiomis technologijomis. Pasak D. Mažvilaitės, popierius tampa papildytos realybės dalimi ir spaudiniam suteikia racionalesnę galimybę įgyvendinti interaktyvius produktus. UAB Antalis atstovė papasakojo, kaip atrasti tinkamiausią popierių ir techninius sprendimus pakuotei. Studentams teko susidoroti ir su praktine užduotimi.

Šis renginys studentams – tai puiki galimybė susipažinti su prekės ženklo populiarinimo startegijomis, įmonės įvaizdžio formavimo principais. Seminaro metu netrūko įdomių diskusijų bei įžvalgų apie aktualias pakuočių dizaino perspektyvas.